Dva spôsoby, ktoré môžu zvýšiť priame rezervácie hotelov

Prvé kliknutie na webovú stránku vášho hotela vás musí priviesť na atraktívnu, dynamickú a ľahko použiteľnú stránku.
Prenajmite webmastera
Možnosť zvýšiť priame rezervácie bude účinné len vtedy, ak majú hotely dobre udržiavanú a inteligentnú webovú stránku.

recepce

Weboví technici môžu komunikovať s akoukoľvek platformou alebo softvérom, ktoré váš hotel používa na udržanie aktuálnosti webovej stránky. Môžu sa uistiť, že sa špeciálne ponuky neustále menia. A môžu využiť biznis šikovnosť akejkoľvek hotelovej platformy, ktorú používate. Sledovanie konverzií na vašich stránkach je nevyhnutné – to znamená, ktoré ponuky sa najviac konvertujú.
Možno to bola vaša jednoducho použiteľná aplikácia pre smartfóny alebo to bola pop-up reklama, ktorá ponúka "bezplatnú noc za rezerváciu", ktorá z potenciálneho klienta prešla na priamu rezerváciu.

hotel

Prihláste sa na platformu hotelovej siete
Ponuka prediktívnej analýzy znie neuveriteľne, ale nie je to tak. Prediktívna analýza jednoducho používa algoritmus na preosievanie cez tony údajov. Tieto údaje môžu pomôcť s úspechom vášho podnikania. Možno budete potrebovať vedieť, čo má zákazník rád pri výbere hotela. Alebo budete potrebovať vedieť, či sa hosť vráti priamo na vašu webovú stránku, aby si rezervoval izbu.
Nástroje hotelovej siete vám tiež umožňujú pridať porovnanie cien hotelov priamo na vašu vlastnú webovú stránku. A môžete navrhnúť tipy na uistenie zákazníkov, že sa zaregistrujú na presne to, čo chcú. Môžu požiadať o dve veľké postele alebo môžu žiadať izbu na prvom poschodí a bazén. Potom môžu byť požiadavky týchto hostí uložené pre ich ďalšiu návštevu na stránke hotela.
Ďalšou ponukou je zobrazenie recenzií vášho hotela, ktoré sú prezentované na hlavných hotelových platformách (TripAdvisor, Rezervácia, Expedia, atď.). Nástroje hotelovej siete umožňujú, aby hotely automaticky zobrazovali tieto pozitívne a upokojujúce recenzie priamo na vašej stránke.

Dva spôsoby, ktoré môžu zvýšiť priame rezervácie hotelov
4.3 (86.67%)6